poniedziałek, 17 listopada 2014

ASTRO A50

 Wireless 7.1 Gaming Headset

    
    Informacji poniżej nie znajdziesz nigdzie indziej. No może jeden człowiek na FB podzielił moje zdanie. I dlaczego? Nie mam pojęcia. Słuchawki, których należy unikać jak ognia. W każdym review ,które przeczytałem zyskują najwyższe noty, dlaczego? Nie mam pojęcia. Dźwięk jest tak słaby, że słowami trudno wyrazić. Wcale nie daje 7.1 wrażenia na konsolach ( na każdej konsoli można ich używać) ,może na PC. Jak się podkręci na 80% głośności to zwyczajnie nie wytrzymują i charczą jak Fiat 126p po 2 latach od nowości. Na 100% to już słuchanie radia Maryja swojej babci na "Jamniku" lub "Maji"...absolutnie nie do zaakceptowania za tą cenę. Następnie buczenie w prawej słuchawce. Za każdym razem kiedy dochodzi dźwięk do słuchawki usłyszysz "pstryk" może nie denerwujące na początku ,ale porozmawiaj z kimś na Skypie to oszalejesz. W sklepie mówią do mnie , "(...)ale kiedy pan puszcza muzykę to nie słychać(..)." Super tylko ja nie dałem 1000zł za słuchawki ,które mają sobie brzęczeć i mam je zagłszać muzyką. Przed zwróceniem ich do sklepu skontaktowałem się z firmą ASTRO by się upewnić i....odpowiedzieli, że tak ma być i tak są skonstruowane . Myślałem, że padnę ze śmiechu. Zalety to na pewno jakość wykonania i wygoda, ale reszta dosłownie do niczego. Miałem edycje Battlefield 4 ,która zawiera jedynie kod do Dog-Taga w grze i tyle z super edycji. Nie kupować!


...taaaakie ładne i taaaakie bezużyteczne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz