czwartek, 13 listopada 2014

Omega 3D

Wirelless Sound Blaster Recon Omega 3D

   

     Poza tym , że nazwa jest cholernie długa to słuchawki nie są tak skomplikowane. Posiadają własna kartę dźwiękową wiec jeśli nie posiadasz takowej nie przejmuj się, podłączasz przez usb 2.0 receiver do urządzenia i wszystko działa w ciągu sekund. Możesz je użyć ze wszystkimi urządzeniami w domu, PS4 ,Xbox360, Ps3, XboxOne, Ps2, PC i telefonem. Świecą kiedy pokazują, że się łączą. Niestety nie maja bezpośredniego podłączenia czyli tak bez pominięcia receivera. Dźwięk jest naprawdę niesamowity. Ma tryby THX i Recon 3D do strzelanek, Nie zauważyłem bym sie lepiej orientował gdzie jest wróg ,ale ilość odgłosów była prawie nie do zniesienia, W Battlefield 4 to wszystko wszędzie wybuchało. No w trybie THX to wrażenie jest niesamowite. Bass głęboki i czysty. Ostatnio byłem w kinie IMAX 3D i jeden utwór z filmu mi się spodobał. Kiedy go odtworzyłem na tych słuchawkach to poczułem to samo brzmienie co w kinie i byłem bardzo zadowolony. Wady...są...skórzane nauszniki , niby 50mm ,ale otwory nie są tak duże i uszy nie wchodzą w nie wcale. Spocone nauszniki to nic przyjemnego. Druga rzecz co kompletnie mnie odpycha od nich to ucisk....naciskają na uszy jak niewygodna teściowa. Strasznie bolą uszy po już godzinnym używaniu. A po kilku godzinach to ból głowy jest murowany. Moja lewa słuchawka przestała działać po 3 miesiącach. Kabelek w środku chyba się przerwał . Ale one są przeznaczone do tego by się odwracać wiec nie wiem dlaczego mialoby sie to stać, tak czy siak...reklamacja.
Receiver...koło kabla USB wkłada sie bezprzewodową karte, która jest osobno.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz