czwartek, 13 listopada 2014

REC 3

        

     Mój znajomy po szkole filmowej powiedział mi kiedys, że nie ma złych filmów ,każdy ma coś do przekazania...jejku jak on strasznie się mylił. Zaczniemy od pierwszego filmu ,który spowodował powstanie tego blogu. Nie dałem rady wytrzymać i muszę coś o nim opowiedzieć. Więc jeśli się widziało poprzednie części można by stwierdzić, że to będzie horror...nic bardziej mylnego. Ilość powielonych pomysłów jest porażająca. To jak by wpisac w kreatorze scenariuszy  haslo Horror i czekac na ograniczone efekty. Absolutna tandeta i brak pomysłu na cokolwiek. Poprostu kicz...a dlaczego? Jesli panna mloda bierze w tunelu kanalizacyjnym piłe łańcuchowa i biegnie przez zombie ratować męża przy akompaniamecie muzyki rockowej to juz chyba nic wiecej nie muszę dodawać....poza tym ,żeby tego nie ogladac pod żadnym względem. Chyba ,że.....nie, nie ma wymówki na obejrzenie tego filmu. Mi sie przytrafiło i przestrzegam innych.




....ja pieprze....ale serio?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz